Bedrijven in actie bij voetbaltoernooi Scoren tegen Kanker
De stichting Scoren tegen Kanker helpt andere goede doelen door met allerlei acties geld op te halen. Tijdens het jaarlijkse bedrijvenvoetbaltoernooi dat zij organiseren in Emmeloord, kregen we een geweldige cheque overhandigd.

'Waarom bieden jullie de videoportretten eigenlijk gratis aan de gezinnen aan?' Die vraag krijgen we regelmatig. En we hebben er een duidelijk antwoord op. Als je een ernstig ziek kind hebt, kan en wil je niet anders dan bij je kind zijn. Veelvuldige ziekenhuisbezoeken en opnames kosten veel en zorgen ervoor dat je vaak niet kunt werken. Veel mensen verliezen uiteindelijk hun baan.

Een professioneel videoportret laten maken, kost al snel meer dan duizend euro. Wij vinden dat het hebben van een waardevolle blijvende herinnering aan je kind niet afhankelijk mag zijn van inkomen. Rouw kent in onze ogen geen financiële grens. En daarom vragen we de ouders niets.

Dit betekent dat alle kosten die wij maken, gedragen worden door sponsors en donateurs. Particulieren, bedrijven en organisaties die begrijpen waarom ons werk zo belangrijk is. Zoals de stichting Scoren tegen Kanker. Zij helpen andere goede doelen door met allerlei acties geld op te halen. Tijdens het jaarlijkse bedrijvenvoetbaltoernooi dat zij organiseren in Emmeloord, kregen we deze geweldige cheque!

Wat doen we?

Wij leggen het leven van kinderen tot 18 jaar die niet oud gaan worden vast op beeld.

Word vrijwilliger

Weet jij alles over beeld en geluid en wil je iets voor een ander betekenen?