Help Mee

Actiedag 23 maart 2019

Donatie formulier

Ja, ik help, zodat kinderen als Ruurd een blijvende herinnering kunnen achterlaten.

23 maart 2019: Actiedag Let's Make Memories

Opnieuw komen de lokale omroepen van Haarlemmermeer, Aalsmeer, Uithoorn, Amstelveen, Ouderkerk a/d Amstel en Ziekenhuis Amstelland in actie voor Stichting Living Memories. Tijdens de actiedag Let's Make Memories is er een gezamenlijke marathon-radiouitzending die in alle deelnemende gemeentes te horen is. Luisteraars worden opgeroepen om grote en kleine acties te organiseren en zo geld op te halen. Ga naar onze actiedagwebsite voor meer informatie en om jouw actie door te geven.

Spinning for Memories

Eén van de onderdelen van de actiedag op 23 maart 2019 is Spinning for Memories. Ga de sportieve uitdaging aan en stap op de fiets tijdens deze zes uur durende spinningmarathon in Aalsmeer! . Alleen of in een team van maximaal 3 personen fiets jij in zes uur zoveel mogelijk waardevolle videoportretten bij elkaar. Meer weten of je opgeven? Kijk dan hier!

Bedrijven

De steun van bedrijven is hard nodig om dit evenement, net als afgelopen jaar, weer tot een enorm succes te maken. Op 23 maart zijn deze bedrijven goed zichtbaar in de sporthal, door grote doeken met de logo’s en bordjes met bedrijfsnamen bij de fietsen die gesponsord zijn. En uiteraard noemen wij de bedrijven die ons steunen voorafgaand aan de actiedag al op onze actiedagwebsite en social-mediapagina’s. Een fiets sponsoren kan vanaf €250,-.

23 maart 2019: Actiedag Let's Make Memories

Spinning for Memories

Bedrijven

Download documenten

Aanmelden

Kies hieronder of je als videomaker of algemene vrijwilliger aan de slag wil en vul het formulier in.

Ik meld me aan als...

Hartstikke fijn dat je ons wil helpen!

We hebben je aanmelding ontvangen. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Een klein bedrag heeft grote waarde

Stichting Living Memories is volledig afhankelijk van sponsors en donateurs. Wil jij ons steunen?

Lieve's verhaal

'Heel moeilijk, maar heel waardevol'