Doe in juni mee met Kilometers 4 Memories!
Juist in deze tijd, waarin we elkaar moeten missen, wordt duidelijk hoe waardevol herinneringen zijn. Maar er was dit voorjaar geen actiedag. En dat betekent geen inzamelingen, geen inkomsten en geen gratis videoportretten. Gelukkig zijn we eind april weer heel voorzichtig gestart, maar om iedereen te kunnen blijven helpen, hebben we jouw hulp nodig! Doe daarom in juni mee aan Kilometers 4 Memories.

Schrijf je in via Herinneringen maak je Samen en ontvang je startnummer en ren, fiets, wandel, step, skeeler, zwem of sup tussen 1 juni en 1 juli 2020 minimaal 4 kilometer.

Stuur ons het bewijs dat je dit hebt gedaan en je ontvangt de speciale Memories medaille als herinnering.

Kinderen kunnen uiteraard ook meedoen, na het afleggen van 1 kilometer is er voor hen een speciale kindermedaille.
Het inschrijfgeld is €15,- voor volwassenen en €5,- voor kinderen. Meer doneren mag uiteraard ook. De medailles worden uiterlijk 4 weken na het sluiten van de inschrijving opgestuurd.

We vinden het leuk als je foto’s van jouw 4 kilometer deelt en daarbij de hashtag #Km4Memories gebruikt.

Jij doet toch ook mee?

#Km4Memories

Een klein bedrag heeft grote waarde

Stichting Living Memories is volledig afhankelijk van sponsors en donateurs. Wil jij ons steunen?

Julia's verhaal

'Een enorm waardevol document is het geworden voor de toekomst.'