Doe mee! Leg in september 4 km af voor blijvende herinneringen...
Wat hebben we vorig jaar veel gezinnen een blijvende herinnering kunnen geven door de deelnemers aan Kilometers 4 Memories. Met heel veel plezier vertellen we je nu dat we in september opnieuw in beweging komen! Leg in september 4 kilometer af voor Stichting Living Memories. Een mooie manier om samen herinneringen te maken en ons te helpen!

Deze sportieve actie was vorig jaar een daverend succes. We hebben genoten van de sportieve en gezellige momenten die op foto’s werden vastgelegd en naar ons toegestuurd.

Doe je in september weer mee met Kilometers 4 Memories? Schrijf je in, ontvang je startnummer en ren, fiets, wandel, step, skeeler, zwem of sup (doe het hoe jij het wilt!) tussen 1 september en 1 oktober 2021 minimaal 4 kilometer. Ook dit jaar ontvang je natuurlijk weer een mooie medaille.

Kinderen kunnen uiteraard ook meedoen, na het afleggen van 1 kilometer is er voor hen een speciale kindermedaille.

Het inschrijfgeld is €15,- voor volwassenen en €5,- voor kinderen. Meer doneren mag uiteraard ook.

Dit keer kun je je, als je dat wilt, laten sponsoren!

Je kunt bij je inschrijving kiezen voor een sponsorpagina. Deze kun je delen met je familie, collega’s en vrienden. Zij doneren dan op je pagina, zodat je naast het inschrijfgeld, een nog grotere bijdrage doet aan het werk van Stichting Living Memories.

Schrijf je nu hier in!

We kijken nu al uit naar de mooie routes, foto's en verhalen!

Een klein bedrag heeft grote waarde

Stichting Living Memories is volledig afhankelijk van sponsors en donateurs. Wil jij ons steunen?

Joël's verhaal

'Het zijn prachtige beelden geworden. En precies op tijd. Twaalf dagen nadat het filmpje is opgenomen, is Joël.'