Sponsors

Stichting Living Memories wordt op verschillende manieren ondersteund door bedrijven en organisaties.

Memories Club
Stichting Living Memories zoekt particulieren en bedrijven die structureel het doel van de stichting financieel willen ondersteunen. Het gaat hierbij om een maandelijkse of jaarlijkse donatie. De stichting heeft de ANBI-status van de belastingdienst, giften zijn daarmee boven een bepaald bedrag aftrekbaar.

Met jouw steun of de steun van jouw bedrijf kunnen we ons werk blijven doen. Een minimaal bedrag van EUR 20,- per maand of EUR 240,- per jaar verzekert je van een plek in onze Memories Club.

Neem voor meer informatie over de mogelijkheden tot structureel doneren contact met ons op. Voor meer informatie over de bedrijven die ons steunen, click je op de onderstaande logo's.

Restaurant Het Ruiterhuys

De Yogaboom in Sleen

Dutch Flower Foundation

Hasselman Timmerwerken

Banyan Centrum Drenthe

Sponsoring
We proberen zoveel mogelijk vaste lasten en administratiekosten gesponsord te krijgen. Dit lukt alleen met hulp van bedrijven. Er zijn al bedrijven die ons op deze manier helpen.

Frank Vaneman Automotive
Steunt ons werk met een gesponsorde Fiat Panda. Veilig op weg naar het maken van blijvende herinneringen.

You're On!
Grafisch ontwerper Joran van Liempt van You're On! heeft belangeloos onze folder ontworpen.

Multi Supplies
Totaalleverancier Multi Supplies uit Aalsmeer helpt Living Memories met gratis drukwerk als folders en visitekaartjes.

Hanoff Videoprodukties
Ondersteunt de stichting door het faciliteren van camerabenodigdheden

en technische ondersteuning.

Dutch Flower Group
Steunt Living Memories door kosteloos een werkplek ter beschikking te stellen.

Video To Go!
Marcel Hofman van Video To Go! Zorgt voor technische ondersteuning bij het camera-, montage-, en audiowerk.