Steun ons

Stichting Living Memories kan alleen bestaan met hulp van sponsors en donateurs. Met steun van instellingen, bedrijven en particulieren kunnen wij vele nabestaanden helpen aan het levensverhaal van hun terminaal zieke kind, zusje of broertje. Ons steunen kan eenmalig of structureel.

Rabobank NL74 RABO 0316686360 t.n.v. Stichting Living Memories voor een bedrag naar keuze.

We hebben de door de Belastingdienst toegekende ANBI-status. Dit betekent dat je donatie mogelijk belastingvoordeel oplevert. Meer informatie hierover vind je op de site van de Belastingdienst

Stichting Living Memories in je testament
Veel mensen geven aan goede doelen door geld over te maken of iets in een collectebus te doen. Ook na je overlijden kun je een goed doel steunen. Je bent er misschien helemaal niet mee bezig, maar het kan fijn zijn hier even bij stil te staan. In een testament leg je vast wat er met je nalatenschap gebeurt. Het is mogelijk om Stichting Living Memories op te nemen in je testament. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Doneren kan ook via deze website. Klik dan op één van onderstaande knoppen. U wordt doorgeleid naar IDEAL.

Doneer 10 euro

Doneer 25 euro

Doneer 50 euro

Ons steunen kan ook via PayPal. Hierbij kunt u gebruik maken van uw creditcard.