'De beelden zullen ons altijd laten herinneren hoe Ilayda ons gezin compleet maakt'

Onze mooie Ilayda. Zij is geboren met de aangeboren hersenafwijking semi-lobaire Holoprosencephaly. We hebben samen al veel meegemaakt en ook al een paar keer afscheid moeten nemen. Wonder boven wonder kwam ze er steeds weer bovenop.

Ilayda is onze mooie Rapunzel. Niet alleen vanwege haar prachtige lange haren, maar ook omdat Ilayda in haar eigen lichaam gevangen zit. Zoals Rapunzel in de toren. ‍

We hopen dat we nog veel tijd samen kunnen doorbrengen met onze prachtige dame. Al een paar jaar geleden hoorden we over Stichting Living Memories. Wij als ouders waren er alleen nog niet aan toe. Je wilt als ouders toch niet stilstaan bij dat Ilayda er op een gegeven moment niet meer zal zijn. Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om toch een video van onze mooie Ilayda te laten maken, omdat ze op dit moment ook erg stabiel is en we mooie beelden zouden krijgen. We voelden ons snel op onze gemak dankzij de leuke videomaker Rianne.

Heel erg bedankt voor de mooie video.♥️ De beelden zullen ons altijd laten herinneren hoe Ilayda ons gezin compleet maakt.

Sam's verhaal

'Het gaf heel veel rust om die mooie beelden te hebben.'

Hoe werkt het?

Je hebt of kent een ernstig ziek kind. Hoe werkt het als je van ons een videoportret wilt?