'Het is fijn om zijn stem, zijn lach en zijn praatjes te horen in deze mooie video'

In oktober 2020 is bij ons jongste kind Jop de diagnose hoogrisico Neuroblastoom gesteld. Na intensieve behandelingen, vele complicaties, levensbedreigende situaties en nare bijwerkingen is Jop in februari 2023 overleden.

Stichting Living Memories heeft veel voor ons betekend met de mooie video die ze voor ons maakten. In de voorbereiding, uitvoering en ook daarna is rekening gehouden met onze behoeften en wensen. Ook Jop, die vooral als hij pijn had camera’s en de aanwezigheid van andere mensen heel vervelend vond, was heel erg op zijn gemak door de aangename en rustige manier van de videomaker.

De videomaker was erg flexibel en heeft (toevallig) één van de laatste dagen van Jop op school vastgelegd. Wij hebben hier een hele fijne, warme en levendige herinnering aan onze lieve Jop. Het rouwen om Jop en het grote gemis hoort voor altijd bij ons leven en het is fijn om zijn stem, zijn lach en zijn praatjes te horen in deze mooie video.

Hoe werkt het?

Je hebt of kent een ernstig ziek kind. Hoe werkt het als je van ons een videoportret wilt?

Judah's verhaal

'We kunnen altijd blijven zien, hoeveel vreugde hij aan ons heeft gegeven.'