Geef je statiegeldbon aan Stichting Living Memories bij AH in Amstelveen!
Doe jij boodschappen bij Albert Heijn in Amstelveen? Dan kom je ons komende tijd tegen bij de flesinname aan de Bourgondischelaan, het Rembrandthof en de Maalderij.

Als je lege flessen met statiegeld terugbrengt naar de winkel, krijg je een bonnetje dat je in kunt leveren bij de kassa. Op deze manier krijg je geld terug. Je kunt er ook voor kiezen om ons te steunen en dit bonnetje in de bak gooien die naast de flessenautomaat staat. Je herkent de bak door de poster van Stichting Living Memories die erbij hangt.

Help jij mee? Of weet jij een supermarkt waar onze poster ook mag bij de flesinname mag hangen? Laat het ons dan weten via info@stichtinglivingmemories.nl. Dankjewel!

Doneren

Ruurds verhaal

Ruurd (16 jr.) geniet van de kleinste dingen, is een voorbeeld voor iedereen en heeft botkanker.

Lees het verhaal