Donatie via iDeal
Bedankt! We hebben je donatie ontvangen.
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Liever handmatig een bedrag overmaken? Dat kan:

Rabobank NL74 RABO 0316686360 t.n.v. Stichting Living Memories

Periodiek schenken? Klik hier.

Belastingvrij schenken? Klik hier.

Eenmalig doneren

Ja, ik help, zodat van kinderen zoals Owen een blijvende herinnering gemaakt kan worden.

Donatie via iDeal
Bedankt! We hebben je donatie ontvangen.
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Liever handmatig een bedrag overmaken? Dat kan:

Rabobank NL74 RABO 0316686360 t.n.v. Stichting Living Memories

Periodiek schenken? Klik hier.

Belastingvrij schenken? Klik hier.

Stichting Living Memories kan alleen bestaan met hulp van sponsors en donateurs. Met steun van particulieren, bedrijven en organisaties kunnen wij ernstig zieke kinderen en hun ouders, broertjes en zusjes helpen aan een waardevolle blijvende herinnering.

Gratis video's

Wij kiezen ervoor de video's gratis aan te bieden aan de gezinnen die zich bij ons melden. Door langdurige ziekenhuisbezoeken lopen ouders van ernstig zieke kinderen al tegen genoeg hoge kosten aan. Denk alleen al aan parkeerkosten bij ziekenhuizen.

Tegelijk zijn veel ouders niet in staat om te werken, omdat ze bij hun kind moeten en willen zijn. Dit zorgt er soms voor dat er meteen inkomensverlies is. Op langere termijn betekent het vaak baanverlies. Wij vinden dat een belangrijke blijvende herinnering aan je kind, zoals een video, niet afhankelijk mag zijn van iemands portemonnee. Rouw om je kind kent wat ons betreft geen financiële grens.

Een erkend goed doel

Stichting Living Memories is een Erkend Goed Doel. Dat betekent dat wij voldoen aan strenge kwaliteitseisen. Toezichthouder CBF controleert dit. Zo weet je zeker dat wij bijdragen aan een betere wereld, zorgvuldig omgaan met elke euro en verantwoording afleggen.

Meer weten over de kwaliteitseisen en de controle door het CBF? Kijk op geefgerust.nl