Help Mee

Een donatie doen

Donatie formulier

Ja, ik help, zodat kinderen als Ruurd een blijvende herinnering kunnen achterlaten.

Stichting Living Memories kan alleen bestaan met hulp van sponsors en donateurs. Met steun van particulieren, bedrijven en organisaties kunnen wij ernstig zieke kinderen en hun ouders, broertjes en zusjes helpen aan een waardevolle blijvende herinnering.

Gratis videoportretten

Wij kiezen ervoor de videoportretten gratis aan te bieden aan de gezinnen die zich bij ons melden. Door langdurige ziekenhuisbezoeken lopen ouders van ernstig zieke kinderen al tegen genoeg hoge kosten aan. Denk alleen al aan parkeerkosten bij ziekenhuizen.

Tegelijk zijn veel ouders niet in staat om te werken, omdat ze bij hun kind moeten en willen zijn. Dit zorgt er soms voor dat er meteen inkomensverlies is. Op langere termijn betekent het vaak baanverlies. Wij vinden dat een belangrijke blijvende herinnering aan je kind, zoals een videoportret, niet afhankelijk mag zijn van iemands portemonnee. Rouw om je kind kent wat ons betreft geen financiële grens.

Gratis videoportretten

Download documenten

Aanmelden

Kies hieronder of je als videomaker of algemene vrijwilliger aan de slag wil en vul het formulier in.

Ik meld me aan als...

Hartstikke fijn dat je ons wil helpen!

We hebben je aanmelding ontvangen. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Wat doen we?

Wij leggen het leven van kinderen tot 18 jaar die gaan overlijden vast op beeld.

Ruurds verhaal

Ruurd (16 jr.) geniet van de kleinste dingen, is een voorbeeld voor iedereen en heeft botkanker.

Lees het verhaal