Help Mee

Kom in actie

Donatie formulier

Ja, ik help, zodat kinderen als Ruurd een blijvende herinnering kunnen achterlaten.

Wil jij ons helpen om geld in te zamelen? Daar zijn we ontzettend blij mee! Misschien heb je zelf een goed idee of ben je nog op zoek. Laat het ons vooral weten. Wij denken graag met je mee en kunnen je misschien helpen.

Hieronder vind je acties die al voor ons gehouden zijn. Misschien is één van deze acties iets voor jou, want opnieuw het wiel uitvinden hoeft niet. Alle acties, groot of klein, vinden wij fantastisch!

• Een plantjesmarkt op een basisschool
  • Een sponsorloop
  • Een statiegeldflessenactie
  • Geld ophalen bij een Lady's Night
  • Een bootcampactie
  • Spulletjes verkopen op Koningsdag
  • Als bedrijf je kerstpakkettenbudget doneren
  • Een oldtimerrit organiseren

Wil je een actie starten? Dan kun je gebruik maken van onze pagina bij fundraisingsplatform Pifworld.

Op de agenda

23 maart 2019: Spinning for Memories

Ga de sportieve uitdaging aan en stap op de fiets tijdens de spinningmarathon Spinning for Memories in Aalsmeer! Deze wordt gehouden tijdens de actiedag Let's Make Memories op zaterdag 23 maart 2019. Alleen of in een team van maximaal 3 personen fiets jij in zes uur zoveel mogelijk waardevolle videoportretten bij elkaar. Meer weten of je opgeven? Kijk op onze speciale Let's Make Memories actiedagwebsite!

23 maart 2019: Let's Make Memories

Opnieuw komen de lokale omroepen van Haarlemmermeer, Aalsmeer, Uithoorn, Amstelveen, Ouderkerk a/d Amstel en Ziekenhuis Amstelland in actie voor Stichting Living Memories. Tijdens de actiedag Let's Make Memories is er een gezamenlijke marathon-radiouitzending die in alle deelnemende gemeentes te horen is. Luisteraars worden opgeroepen om grote en kleine acties te organiseren en zo geld op te halen. Ga naar onze actiedagwebsite voor meer informatie en om jouw actie door te geven!

6 april 2019: Wokkel Blues

Het geweldige bluesfestival Wokkel Blues in Waddinxveen wordt dit jaar gehouden voor Stichting Living Memories! Dat vinden we geweldig en daarom zijn wij er zeker bij. Jij toch ook? We zien je graag op 6 april. Hou alle ontwikkelingen in de gaten via de Facebookpagina van Wokkel Blues!

• Een plantjesmarkt op een basisschool
  • Een sponsorloop
  • Een statiegeldflessenactie
  • Geld ophalen bij een Lady's Night
  • Een bootcampactie
  • Spulletjes verkopen op Koningsdag
  • Als bedrijf je kerstpakkettenbudget doneren
  • Een oldtimerrit organiseren

Op de agenda

23 maart 2019: Spinning for Memories

23 maart 2019: Let's Make Memories

6 april 2019: Wokkel Blues

Download documenten

Aanmelden

Kies hieronder of je als videomaker of algemene vrijwilliger aan de slag wil en vul het formulier in.

Ik meld me aan als...

Hartstikke fijn dat je ons wil helpen!

We hebben je aanmelding ontvangen. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Let's Make Memories 2019

Ook komend jaar is er weer een actiedag! Op 23 maart 2019. Meld je actie aan of doe mee met de Spinningmarathon.

Let's Make Memories

Wat doen we?

Wij leggen het leven van kinderen tot 18 jaar die gaan overlijden vast op beeld.