Help Mee

Belastingvrij schenken

Ja, ik help, zodat van kinderen zoals Owen een blijvende herinnering gemaakt kan worden.

Donatie via iDeal
Donatie via incasso
Anders
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Belastingvrij periodiek schenken? Klik hier.

Betaalwijze Incasso
Ik machtig Stichting Living Memories om bovenstaand bedrag tot wederopzegging doorlopend van mijn rekening af te schrijven.
Ik machtig Stichting Living Memories om bovenstaand bedrag éénmalig van mijn rekening af te schrijven.
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Liever handmatig een bedrag overmaken? Dat kan:

Rabobank NL74 RABO 0316686360 t.n.v. Stichting Living Memories

Belastingvrij periodiek schenken? Klik hier.

Periodieke gift met belastingaftrek inkomstenbelasting

Bij een periodieke gift snijdt het mes aan twee kanten. Stichting Living Memories is voor een langere tijd verzekerd van jouw gift. En als je aan de voorwaarden voldoet, kun je de gift als aftrekpost opgeven bij je aangifte voor de inkomstenbelasting.

De voorwaarden

• Je geeft elk jaar hetzelfde bedrag aan Stichting Living Memories. Dit bedrag kun je één keer per jaar of in meerdere gelijke termijnen betalen. Er geldt geen minimum bedrag.
  • Je geeft dit bedrag ten minste vijf jaar achter elkaar.
  • De gift is vastgelegd in een overeenkomst tussen jou en Stichting Living Memories.
  • De overeenkomst eindigt in geval van overlijden van de schenker of een andere in de
    overeenkomst genoemde persoon.
  • Je kunt ervoor kiezen dat de overeenkomst ook eindigt als Stichting Living Memories niet langer een ANBI is, als je je baan verliest of als je arbeidsongeschikt wordt.

De voorwaarden vind je op de site van de Belastingdienst: Giften (belastingdienst.nl)
Het precieze bedrag van de belastingteruggave hangt af van de hoogte van je gift en van je inkomen.
Ook kan het belastingtarief veranderen.

Stichting Living Memories is door de Belastingdienst aangemerkt als een ANBI (algemeen nut
beogende instelling). Bekijk het ANBI register bij de Belastingdienst.

Voor het invullen van je belastingaangifte heb je het RSIN-nummer van Stichting Living Memories
nodig. Het RSIN-nummer is: 857250759.

Periodieke gift regelen

Je kunt jouw periodieke gift aan Stichting Living Memories eenvoudig regelen door middel van de Overeenkomst Periodieke Gift In Geld. Wij maken daarbij gebruik van het voorbeeldformulier met toelichting van de Belastingdienst: Overeenkomst Periodieke gift in geld (pdf via belastingdienst.nl)

[Je kunt ervoor kiezen om het bedrag zelf over te maken of om een betalingsvolmacht af te geven. Voor de betalingsvolmacht maken wij gebruik van het voorbeeldformulier van de Belastingdienst: Betalingsvolmacht Periodieke gift in geld (pdf via belastingdienst.nl)]

De ondertekende documenten kun je sturen naar:

Stichting Living Memories
Uiterweg 348
1431 AX Aalsmeer

Nadat wij de door jou ondertekende documenten hebben ontvangen, verwerken we die en sturen we de door Stichting Living Memories medeondertekende overeenkomst aan jou retour.

Periodieke gift met belastingaftrek inkomstenbelasting

De voorwaarden

• Je geeft dit bedrag ten minste vijf jaar achter elkaar.
    overeenkomst genoemde persoon.

Ook kan het belastingtarief veranderen.

beogende instelling). Bekijk het ANBI register bij de Belastingdienst.

nodig. Het RSIN-nummer is: 857250759.

Periodieke gift regelen

De ondertekende documenten kun je sturen naar:

Stichting Living Memories
Uiterweg 348
1431 AX Aalsmeer

Download documenten

Aanmelden als videomaker

Hartstikke fijn dat je ons wil helpen!

We hebben je aanmelding ontvangen. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Doneren

Word vriend van Stichting Living Memories!

Samen maken we de mooiste herinneringen... #omdatdeliefdeblijft

Word onze vriend...!