Help Mee

Memories Club

Ja, ik help, zodat van kinderen zoals Owen een blijvende herinnering gemaakt kan worden.

Donatie via iDeal
Donatie via incasso
Anders
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Belastingvrij periodiek schenken? Klik hier.

Betaalwijze Incasso
Ik machtig Stichting Living Memories om bovenstaand bedrag tot wederopzegging doorlopend van mijn rekening af te schrijven.
Ik machtig Stichting Living Memories om bovenstaand bedrag éénmalig van mijn rekening af te schrijven.
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Liever handmatig een bedrag overmaken? Dat kan:

Rabobank NL74 RABO 0316686360 t.n.v. Stichting Living Memories

Belastingvrij periodiek schenken? Klik hier.

Stichting Living Memories zoekt bedrijven die structureel het doel van de stichting financieel willen ondersteunen. Het gaat hierbij om een maandelijkse of jaarlijkse donatie. De stichting heeft de ANBI-status van de Belastingdienst, giften zijn daarmee boven een bepaald bedrag aftrekbaar.

Met de steun van jouw bedrijf kunnen we ons werk blijven doen. Een minimaal bedrag van EUR 20,- per maand of EUR 240,- per jaar verzekert je van een plek in onze Memories Club.

Meer weten?

Neem voor meer informatie over de Memories Club contact met ons op.

Meer weten?

Neem voor meer informatie over de Memories Club contact met ons op.

Download documenten

Aanmelden als videomaker

Hartstikke fijn dat je ons wil helpen!

We hebben je aanmelding ontvangen. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Doneren

Arts verhaal

We filmden zijn donkere wimpers, zijn oortjes en zijn mollige handjes. Uitdagend en een tikkeltje dwars.

Lees het verhaal