Help Mee

Word vriend van Stichting Living Memories

Ja, ik help, zodat van kinderen zoals Owen een blijvende herinnering gemaakt kan worden.

Donatie via iDeal
Donatie via incasso
Anders
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Belastingvrij periodiek schenken? Klik hier.

Betaalwijze Incasso
Ik machtig Stichting Living Memories om bovenstaand bedrag tot wederopzegging doorlopend van mijn rekening af te schrijven.
Ik machtig Stichting Living Memories om bovenstaand bedrag éénmalig van mijn rekening af te schrijven.
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Liever handmatig een bedrag overmaken? Dat kan:

Rabobank NL74 RABO 0316686360 t.n.v. Stichting Living Memories

Belastingvrij periodiek schenken? Klik hier.

Als goed doel zijn we volledig afhankelijk van sponsors en donateurs. Mensen die ons gedurende een langere tijd met een vast bedrag steunen, zorgen voor een vaste bron van inkomsten. We willen er als organisatie ieder jaar opnieuw staan voor ouders, broertjes en zusjes die een kind in het gezin gaan verliezen. Daarvoor is financiële zekerheid nodig. Samen met jou bouwen we graag aan een financieel bestendige toekomst.

Wat kun jij doen?

Word donateur en geef wat jij kunt missen. Of dit nu maandelijks, per kwartaal of jaarlijks is. Alle beetjes helpen ons enorm. Door middel van een automatische incasso worden de donaties van jouw rekening afgeschreven. Dit kun je ieder moment stop zetten door ons dit te laten weten.

Wil je donateur worden en ons werk zo steunen? Kijk dan hier voor meer informatie.

Over de waarde van ons werk

Ed, Erika, Corine, Sylvana, Roos, Serge en Jolanda, Marguerite en Rehanna vertellen je met liefde over de waarde van ons werk. Vanaf nu zie je ze regelmatig langskomen hier op onze website en op Facebook, Instagram en LinkedIn.

Wat kun jij doen?

Over de waarde van ons werk

Download documenten

Aanmelden als videomaker

Hartstikke fijn dat je ons wil helpen!

We hebben je aanmelding ontvangen. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.