Hollands Diep sluit actiedag af met 40 jaar Nederpop!
40 jaar Nederpop historie... Kom 23 maart naar de afsluiting van onze actiedag Let's Make Memories in sporthal De Waterlelie in Aalsmeer! Met een optreden van de band Hollands Diep van 17.00 - 18.00 uur.

Iedereen is welkom! De spinners, bootcampers, judoka's, radiomakers, vrijwilligers en iedereen die op wat voor manier dan ook heeft meegeholpen of ons een warm hart toedraagt.

Tijdens etenstijd? Jazeker! Om 16.30 uur gaat met dank aan Keurslager Gert Stronkhorst de bbq aan. Voor bovengenoemde groep gratis. Ben je toeschouwer, familie, vriend, supporter? Voor een paar euro eet ook jij mee.

Weet je nu al dat je mee wilt eten? Stuur een mailtje naar info@letsmakemories.nu o.v.v. je naam en 'aanmelding bbq'.

We vieren graag samen met jou het leven!

Het optreden van Hollands Diep wordt mede mogelijk gemaakt door het Make it Happen Fund van KPMG.

Lotte's verhaal

Lotte (14 jr.) is een lieve en vrolijke meid. Ze geniet van het leven. En dat filmden we.

Lees het verhaal

Doneren