Ouders van 3-jarige Joël halen €2206 op voor Stichting Living Memories
We vinden het heel bijzonder en tegelijkertijd heel verdrietig. Een inzameling door de ouders van de 3-jarige Joël op zijn begrafenis. Joël overleed op 5 december aan de gevolgen van een hersentumor.

We filmden Joël twaalf dagen voor zijn overlijden. Thuis, samen met zijn ouders, broer en zusje. Een vrolijk mannetje. Met stralende ogen hing hij de kerstballen in de boom.

Eva, moeder van Joël: 'We hebben samen de kerstboom opgetuigd, zijn in bad geweest, hebben koffie gezet en oliebollen gegeten. Het zijn prachtige beelden geworden. Omdat wij zo enorm blij zijn met deze herinneringen aan onze prachtige zoon hebben wij besloten op de begrafenis een donatie te vragen voor Stichting Living Memories. We hebben uiteindelijk 2206,60 euro weten op te halen en hopen dat hier nog meer gezinnen een blijvende herinnering voor kunnen krijgen.'

Via deze weg willen we alle mensen die uit naam van Joël gedoneerd hebben enorm bedanken voor hun steun. We wensen iedereen die Joël liefhad, maar bovenal zijn ouders, broer en zusje, de mooiste herinneringen aan hem toe.

Een klein bedrag heeft grote waarde

Stichting Living Memories is volledig afhankelijk van sponsors en donateurs. Wil jij ons steunen?

Arts verhaal

We filmden zijn donkere wimpers, zijn oortjes en zijn mollige handjes. Uitdagend en een tikkeltje dwars.

Lees het verhaal