Altijd bij me - lied over sterrenkinderen
December is de maand van verbondenheid en samenzijn. Iets wat soms lastig is in deze corona-tijd. Het doet je beseffen wat je mist. Dat gevoel van heimwee en gemis, gaat voor ouders die een kind verliezen nooit meer voorbij. Met veel liefde vragen we jullie aandacht voor een prachtig en uniek lied dat is gemaakt voor en met hulp van ouders die een kindje zijn verloren. In de videoclip van het lied zijn Guusje, Owen, Julia, Olivier, Liv, Lester en Jaxx te zien. Zeven kinderen die door hun ouders, broertjes en zusjes gemist worden...

Hoe belangrijk ons werk is, wordt verwoord door zangeres Laura Drontmann. Ze schreef het nummer ‘Altijd bij me’ over de video’s die Stichting Living Memories maakt. Laura’s nichtje Guusje werd door de stichting vastgelegd op beeld. In september overleed zij op 3-jarige leeftijd.

We combineren het lied met een actie. Want om ons waardevolle werk te kunnen blijven doen, is jouw donatie hard nodig. Ook ons goede doel is door corona geraakt, omdat veel acties en sponsoringen wegvallen. SMS daarom nu 'VIDEO' naar 4333 en doneer éénmalig 3 euro. Namens de gezinnen waar wij komen, danken we je hartelijk voor je steun!

Bovenal, luister naar het prachtige lied 'Altijd bij me'. Hier en op onze socials. En zet het lied in je afspeellijst op Spotify of AppleMusic/iTunes!

Met speciale dank aan Laura Drontmann, Wessel van Deursen, United, David Brouwer en uiteraard de ouders van de kinderen die te zien zijn. Niets dan liefde voor jullie allen!

Julia's verhaal

'Een enorm waardevol document is het geworden voor de toekomst.'

De blog van Marguerite

Marguerite Gorter schrijft over het verlies van haar zoontje Olivier.