'Ook voor de kinderen is dit filmpje heel belangrijk'

Bij de geboorte leek Math aanvankelijk gezond. Al snel veranderde dit. Na vele ziekenhuisbezoeken en onderzoeken zijn we er vier maanden na zijn geboorte achter gekomen dat hij een progressieve hersenaandoening had, genaamd PCH1B. Math heeft na een aantal slechte maanden van veel ziek zijn ook nog vier goede maanden gehad. In december is Stichting Living Memories komen filmen.

De cameraman heeft echt zijn best gedaan Math en ons als gezin zo mooi mogelijk vast te leggen. De passie die hij heeft voor het filmen zie je er echt in terug. Helaas ging Math na de opnames ineens snel achteruit. Slechts twee maanden na het filmen is Math overleden. Hij is maar 14 maanden oud geworden.

Het is voor ons nu zo fijn dat we de beelden kunnen kijken. Ons gezin zoals het was. Ook voor de kinderen is dit filmpje heel belangrijk. Zo kunnen ze, wanneer ze maar willen, het terugkijken. Het is van onschatbare waarde. We zijn zo dankbaar voor de video die voor ons is gemaakt. Stichting Living Memories heel erg bedankt!

Judah's verhaal

'We kunnen altijd blijven zien, hoeveel vreugde hij aan ons heeft gegeven.'