Steun waar we stil van worden
'Onze lieve mama Annelie, zó sterk en zó hard gevochten. Drie jaar geleden kregen we te horen dat onze mama ongeneselijk ziek was. Leverkanker met uitzaaiingen in de botten. Maar zoals ze was met haar positieve mindset liet zich niet klein krijgen. Ondanks de ziekte deed ze nog steeds wat ze het allerliefst wilde: anderen helpen. Van collecteren tot aan taalles voor immigranten en ga zo maar door. Ze deed het altijd met zoveel plezier.

Ook sprak ze veel over de geweldige Stichting Living Memories en hoe mooi ze het vond wat zij deden. Ook omdat het natuurlijk een beetje persoonlijk was, aangezien we zagen hoeveel de stichting betekent voor het nichtje van papa en haar gezin. Zij hebben hun dochter Chantal 7 jaar geleden verloren.

Afgelopen augustus moesten we afscheid nemen van onze lieve mama. Na een keiharde strijd, die ze voor ons gewonnen heeft, was de energie op. In plaats van bloemen hebben wij de gasten op de uitvaart gevraagd om een donatie te doen voor Stichting Living Memories. Dit was de wens van mama...'

Annelie werd 49 jaar. Tijdens haar afscheid werd €812 aan ons gedoneerd. We vinden dit zo verdrietig en bijzonder. Dankjewel Annelie, voor wat je op deze manier voor ons hebt gedaan.

We wensen Annelie's man Frank en dochters Monica, Natalie en Jessica de mooiste liefdevolle herinneringen aan hun vrouw en moeder.

Een klein bedrag heeft grote waarde

Stichting Living Memories is volledig afhankelijk van sponsors en donateurs. Wil jij ons steunen?

Chantals verhaal

Stichting Living Memories is opgericht na een radioserie over Chantal. Lees hier haar verhaal.

Lees het verhaal