Medilex haalt €1750 op met ingevulde evaluaties
Deze prachtige cheque kregen we van Medilex. Voor iedere ingevulde evaluatie na afloop van hun congressen afgelopen jaar, doneerde Medilex €1. Met als resultaat een fantastische donatie van €1750 en een heleboel zorgmedewerkers die over ons werk hebben gehoord. Lees hier waarom directeuren Marije Kemink en Greta van de Weerdhof besloten om ons op deze manier te steunen.

'Stichting Living Memories was ons prachtige goede doel van het afgelopen jaar. Namens alle deelnemers die na afloop van een nascholingsdag een evaluatie hebben ingevuld, hebben wij een cheque mogen overhandigen aan Thinka Sanderse. Met een lach en een traan eerlijk gezegd. Wetende dat de gezinnen die aangemeld worden bij Living Memories een immens groot verdriet te dragen krijgen.

Living Memories legt voor deze gezinnen op een persoonlijke en professionele manier thuismomenten vast, de kleine gebaren, de reacties van en op broertjes en zusjes, de knuffels en de lach, zodat er een heel eigen en persoonlijke herinnering gemaakt wordt. Een herinnering voor het leven. Dat gunnen we alle ouders en broertjes en zusjes die dit meemaken.

Thinka en Stichting Living Memories, we wensen jullie uit de grond van ons hart alle succes voor de toekomst, met veel mooie, blijvende herinneringen voor de mensen die dat nodig hebben. Dat veel mensen de weg naar de stichting mogen vinden om jullie in te schakelen, om te helpen in de organisatie en om te doneren.

Een groot dankjewel aan onze deelnemers voor jullie bijdrage!'

Een prachtige actie en wat een liefdevolle woorden over ons werk. Dank aan alle medewerkers van Medilex en aan alle deelnemers die een evaluatie hebben ingevuld!

Een klein bedrag heeft grote waarde

Stichting Living Memories is volledig afhankelijk van sponsors en donateurs. Wil jij ons steunen?

Cato's verhaal

'Zien hoe mooi ze was, maar ook hoe moeilijk ze het had.'