'Wij hebben ook een prachtig portret gekregen, dus ik doe graag iets voor ze terug'
Nu Sam in ons leven is en wij zo’n beetje elke vakantie moeten bijtanken van de weken ervoor, ben ik wel steeds meer bewust van de noodzaak om goed voor mezelf te zorgen. Als ik uitval, wie zorgt er dan voor Sam?

Door Dessie, moeder van Sam

Sporten, ontspannen, gezond eten, dat zijn de eerste dingen die sneuvelen zodra Sam weer ziek is en ons extra nodig heeft. En dat hij vaak ziek is, werkt ook enigszins verlammend, ik durf niet zo goed meer wat te plannen.

Ik heb iets groots nodig om naar toe werken merk ik. Dus ga ik 23 maart meedoen met de spinning marathon voor Stichting Living Memories. Een uitdaging, want ik heb het nog nooit gedaan. Maar nu moet ik wel gaan trainen, nu moet ik wel die momentjes voor mezelf gaan pakken, niets aan te doen. En ik doe er ook nog iets goed mee, geld inzamelen voor deze stichting die hele mooie videoportretten maakt van ernstig zieke kinderen. Wij hebben ook een prachtig portret gekregen, dus ik doe graag iets voor ze terug.

Lees hier het verhaal van Dessie:

Sam's verhaal

'Het gaf heel veel rust om die mooie beelden te hebben.'

Sam op bed

Doneren