Topopbrengst oldtimertour Lions Putten-Arkemheen
De toertocht met oldtimers van de Lions Putten-Arkemheen heeft gezorgd voor een topopbrengst van €5.000,- voor Stichting Living Memories. De cheque werd in ontvangst genomen door onze trotse ambassadeur Bertine van de Poll.

Zo'n veertig oldtimers reden op zaterdag 22 september een tocht over de Veluwe en door de polders. Onderweg werd voor een lunch gestopt in Urk. De dag begon zonnig, maar eindigde in de stromende regen in Ermelo.

Na het diner werd bekend welk bedrag de Lions Putten-Arkemheen met dit evenement hebben opgehaald: €5.000,-. Bertine van de Poll: 'We zijn erg blij met deze bijdrage. Hier kunnen we veel mooie dingen mee doen'.

Dankjewel Lions Putten-Arkemheen!

Bekijk hier het moment van overhandiging:

Sam's verhaal

'Het gaf heel veel rust om die mooie beelden te hebben.'

Sam op bed

Doneren