Ambassadeur Roos Schlikker maakt videoportretten over werk Stichting Living Memories
Onze ambassadeur Roos Schlikker was vandaag op bezoek bij Dessie en Laurens, de ouders van Sam. Sam heeft neonatale Marfan, een bindweefselziekte. Dokters spreken bij kinderen met deze ziekte over een levensverwachting van twee jaar.

Een jaar geleden filmden wij Sam, vlak voor een spannende hartoperatie. Vandaag zaten Dessie en Laurens voor de camera. Met Sam tussen hen in. Want zij kunnen als geen ander vertellen waarom ons werk belangrijk is.

Het is één van drie portretten van gezinnen waar wij zijn geweest en die belangeloos voor ons worden gemaakt. Met enorme dank aan Heleen Minderaa van Minderaa Media, United, Roos Schlikker en natuurlijk de drie gezinnen!

Hoe werkt het?

Je hebt of kent een ernstig ziek kind. Hoe werkt het als je van ons een videoportret wilt?

Lees hier meer

Sam's verhaal

'Het gaf heel veel rust om die mooie beelden te hebben.'

Sam op bed