'Heel moeilijk, maar heel waardevol'

Op 28 januari 2018 kregen wij te horen dat onze dochter Lieve een niet te genezen hersentumor had. Een niet te bevatten en verpletterende diagnose waar we mee verder moesten, of we wilden of niet.

In de maanden erna hebben we geprobeerd om alles uit het leven te halen. Om zo mooie herinneringen te maken die voor altijd moesten meegaan. Ons hulpnetwerk raadde ons ook Stichting Living Memories aan. Wat zijn we blij dat we dat gedaan hebben. De uiteindelijke opnamedag vond plaats 1,5 week voordat Lieve op 7-jarige leeftijd overleed.

Het is een mooie, maar zeer verdrietige film. Je kan zien hoe ontzettend ziek ze is. Het helpt ons in de verwerking, omdat het een stukje uit een hele moeilijke periode laat zien, maar dan met een andere pet op. Je zit niet meer in de overlevingsmodus en je kan zien hoe het echt was. Heel moeilijk, maar heel waardevol.

De antwoorden die Lieve op de vragen heeft gegeven waren zo mooi en zo uit het hart. Een cadeau om te koesteren. Heel erg hartelijk bedankt hiervoor.

Ruurds verhaal

Ruurd (16 jr.) geniet van de kleinste dingen, is een voorbeeld voor iedereen en heeft botkanker.

Een klein bedrag heeft grote waarde

Stichting Living Memories is volledig afhankelijk van sponsors en donateurs. Wil jij ons steunen?