Help Mee

Memory Bus

Ja, ik help, zodat van kinderen zoals Owen een blijvende herinnering gemaakt kan worden.

Donatie via iDeal
Donatie via incasso
Anders
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Belastingvrij periodiek schenken? Klik hier.

Betaalwijze Incasso
Ik machtig Stichting Living Memories om bovenstaand bedrag tot wederopzegging doorlopend van mijn rekening af te schrijven.
Ik machtig Stichting Living Memories om bovenstaand bedrag éénmalig van mijn rekening af te schrijven.
Helaas! Er ging iets mis bij het versturen van het formulier.

Liever handmatig een bedrag overmaken? Dat kan:

Rabobank NL74 RABO 0316686360 t.n.v. Stichting Living Memories

Belastingvrij periodiek schenken? Klik hier.

Help ons en zet de Memory Bus op je toonbank of balie!

De Memory Bus zwerft door Nederland, om iedereen kennis te laten maken met het werk van Stichting Living Memories. We willen graag bekender worden, zodat we nog meer gezinnen een mooie video kunnen geven. Daar kun jij ons bij helpen! Kijk je even mee...?

Hoe werkt het?

De Memory Bus staat maximaal twee maanden op dezelfde plek. Daarna geeft de tijdelijke eigenaar van de bus (de ondernemer of werknemer) de bus weer door aan iemand anders. Bij de bus hoort een poster (A4) in een standaard, een bakje met folders en een kaart met uitleg voor de volgende eigenaar. Op de poster staat een korte heldere uitleg over de video's die wij maken.

Collectebus

De Memory Bus is een collectebus. Voordat je de bus doorgeeft, haal je het door jou opgehaalde geld uit de bus en tel je het bedrag. Je kunt dit heel eenvoudig naar ons overmaken via onze donatiepagina. Als je dat leuk vindt, dan laten wij hier weten hoeveel geld jouw bedrijf voor ons heeft verzameld.

Hoe kom ik aan een Memory Bus?

Er zijn twee mogelijkheden. De eerste is via een familielid, vriend, kennis of collega-ondernemer die de bus tijdelijk in bezit heeft. Jij bent dan de volgende in de lijn. Wil je hier niet op wachten en graag zelf starten? Laat het ons weten door een mailtje te sturen naar info@stichtinglivingmemories.nl. Wij zorgen er dan voor dat je zo snel mogelijk een Memory Bus krijgt toegestuurd.

Waar staat/stond een bus?

We stonden afgelopen tijd bij Kapsalon Van den Bor in Putten!
Bij Boter, Kaas en Olijven in Hillegom hebben we een mooi plekje op de toonbank!
Op de toonbank bij KAMST Mode in Emmen!
Onze Memory Bus op de bar van Hotel de Keizerskroon in Halfweg!
De Memory Bus op de toonbank in Emmen bij Versbakker Van Veenen Emmermeer
De Memory Bus staat nu ook bij The Green Factory in Putten!
Op de bar van Café Sportzicht in Aalsmeer!

Help ons en zet de Memory Bus op je toonbank of balie!

Hoe werkt het?

Collectebus

Hoe kom ik aan een Memory Bus?

Waar staat/stond een bus?

We stonden afgelopen tijd bij Kapsalon Van den Bor in Putten!
Op de toonbank bij KAMST Mode in Emmen!
Onze Memory Bus op de bar van Hotel de Keizerskroon in Halfweg!
De Memory Bus op de toonbank in Emmen bij Versbakker Van Veenen Emmermeer
De Memory Bus staat nu ook bij The Green Factory in Putten!
Op de bar van Café Sportzicht in Aalsmeer!

Download documenten

Aanmelden als videomaker

Hartstikke fijn dat je ons wil helpen!

We hebben je aanmelding ontvangen. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Doneren

Ruurds verhaal

Ruurd (16 jr.) geniet van de kleinste dingen, is een voorbeeld voor iedereen en heeft botkanker.

Lees het verhaal